Kärsivällisyystestin alkumetrit


Molen ihastellu netissä kaikkia ihania kirjoneuhleita. Itte olen tehny kirjoneuletta viimeksi lukiossa, ko tehin Lapin sukkia ja lapasia. Soli täyttä tuskaa ja vieläki mulla on yks lapanen kesken tuola kaapissa, ko kärsivällisyys loppu totaalisesti. 

Nyt on vissiin aika kullannu muistot ko syksylä aloin ethiin sopevaa mallia villapusehroon. Islantilaisneuleita -kirjassa silhmiin sattu malli nimeltä Ritari. Soli tehty vähä seiskaveikkaa paksummala langala, joten aattelin kokkeilla, tulisko seiskaveikala mulle sopeva (mitat ko oli S-koossa vähä reilut). Ainaki koetilkku lupasi hyvvää.

Ja niin mie aloin:



Eikä tuo pahalta näytä ainakhaan omhaan silhmään! Toki tuo alareunan kirjoneule oli tosi helppo verrattuna siihen yläreunan tulehvaan. Mutta mulla onneksi sattu silhmään Facebookin Neulonta-ryhmässä hyä ohjevideo kirjoneuhleesta (pahottelut, etten muista yhtään kuka sen oli tehny, mutta kiitos sille joka teki!) ! Molen silloin lukioaikoina aina pyörittäny niitä lankoja miten sattuu ja joka kierroksen jälkhiin saanu selvittää sotkun. Nyt mulla on hommattuna langanohjain sorhmeen ja logiikka lankojen käytön suhteen. Saattaa olla, että mie oikeasti klaaraan tämän homman vielä :D

- Piituski -

Kommentit

Suositut tekstit