tiistai 30. joulukuuta 2014

Kuulokepussukka

Näin joululomala vois kuvitella olevan aikaa tehä vaikka ja mitä. Toisila varhmaan onki. Mulla loman alku meni kaksosten synttäreitä laitellessa ja juhliessa. Niitä juhlithiinki jo kaheksatta kertaa, vaikka justhan molin synnärillä niitten kans :D Joka taphauksessa pahottelut, että synttärihötäkässä jäi joulutki toivottamatta. Toivottavasti sinun joulu oli kuitenki miehleinen ja sinun näkönen!

Nyt ko sitte pääsin loman viethoon joulukiihreitten jälkhin, olin huolimaton lenkile lähtiessä ja jätin Applen nappikuulokheitten kotelon pöyän kulmale auki (kansi ja pohja erikseen). Lopputulos oli, että kansi on nyt ollu hukassa jo pari päivää. Liekkö oli kuopus 3v. siivonnu sen roskiin tai paremphaan taltheen. Joka taphauksessa minun kuulokheet nyt veny sitte pitkin pittuuthaan hyllylä. Totesin, että jotaki on tehtävä ennenkö kuopus korjaa nekki paremphaan taltheen. Muistin nähneeni avvaimenperäpussukan Facebookin Ompeluelämää -ryhmässä ja kaivoin sen julkasun sieltä uuesti esile. Siinä oli linkki kuvallisheen ohjeesseen, joka löyty täältä. Hetken kaivelin vetoketju- ja tilkkulaatikoita, ja löysin ko löysinki kaikki tarpheelliset verhmeet.

Lopputulos on oikhein toimiva. Mulla roikkuu avvainnauha aina ylheensä kaulassa ja siinä on puhelinki kiini, niin tämän saapii vielä kätevästi siihen avvainlenkhiin matkhaan. On sitte koko paketti kasassa :)





- Piituski -

2 kommenttia:

  1. Kätsä emäntä! Häätyy laittaa tillausta tulheen, minun handsfree on aina hukassa... ;)

    VastaaPoista

Kiitos ko jätit kommenttia :)