Mummole matto

Mummo ihastu kevhäälä siihen mathoon, jonka ittele tehin ontelokutheesta. Mie tietekki tarjouvuin tekheen sillekki, ko son niin paljo mulle apuna kläppien kans. Käytännön syistä matto on eenny aika hithaasti, mutta nyt viimein tuli valmista! Ohuemmasta ontelokutheesta tehin ja ohje melkolaila omasta päästä. Ontelokuetta meni 4,5 kg ko kutistin sen valhmiiksi. Koukku oli 10mm. Halkasijaksi matole tuli 160cm. Mummo oli ottanu kännykällä kuvan ja lähetti sen mulle, ko oli niin tyytyväinen saatuhaan maton lattihaan. On mulla kätevä mummo 72v. :)




- Piituski-

Kommentit

  1. Hieno on matto ja kätevä on mummo! :) Mulla kans haluttais tuollanen matto meille portaikon etteen, mutta minun kärsivällisyyellä sen tekeminen tulee kestämään ikuisuuksia... niin en sitte ole vielä ajatuksen tasolta edenny mihinkään suuntaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä sano.. tuo on melko koukuttavaa (sananmukasesti!) ja tullee loppujen lopuksi tosi äkkiä!

      Poista
  2. Minä haluaisin kans tuon maton! Kuteet on oottamassa, mutta hitsi vieköön (ja piru periköön), en oo keksiny vieläkään paikkaa mihin se tulisi!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on se oma samanen matto vaihtanu jo huonetta. Ko son valkonen, soppii melkein mihin vain. Paitti köökhiin...

      Poista
  3. Tuli kyllä kaunis matto! Menöökö kuinka pahasti niskat jumihin ku pyärittää nuan isoa virkkuutyätä käsis?

    Mä oon ny kyllä tykästynyt bloggeriin, ekat postauksetki tein eilen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ainakhaan ole menny niskat jumhiin. Asettelen sen nätisti sylhiin, niin ei ole kaikki paino siinä käsissä sitte.

      Kiva ko olet tykästyny! Mie lähen nyt lukheen net postaukset :)

      Poista
  4. Minäkin oon ihastellu tuontyylisiä mattoja. Onko isoki homma virkata tollanen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla meni tuossa varhmaan noin 15h. Enkä ole ees mikhään nopea tekheen eli tullee melko sutjakhaasti :) Ei muutako ala vain sieki tekheen :)

      Poista
    2. Miten voit olla noin nopia..en kattonu kelloa mutta kauan meni..tosin kudettakin kului 6,3 kiloa..mutta siltiki. Siellä sen nyt blogissakin komeilee.:)

      Poista

Lähetä kommentti

Kiitos ko jätit kommenttia :)

Suositut tekstit